Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε στο τηλ 210-6122220 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο- ΕΛ.ΤΑ. ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).

Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν πλυθεί, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχουν όλες τις ετικέτες τους και να μην έχουν καταστραφεί οι συσκευασίες τους. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμα τους ή εάν είναι κατεστραμμένα. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (SHOPPINGWAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΙΚΕ) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Η επιστροφή των ειδών γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία (SHOPPINGWAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΙΚΕ) για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε καθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή του πελάτη να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή των χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δε θα χρεωθούν έξοδα στον πελάτη για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.

Διετής Νομική Εγγύηση

Με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που εμφανίζονται στο www.mycasa.gr καλύπτονται από διετή εγγύηση. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρεί ότι ένα προϊόν το οποίο αγοράστηκε από το www.mycasa.gr είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, έχει τη δυνατότητα εντός της διετίας από την ημερομηνία αγοράς, να το επιστρέψει με δική του δαπάνη και στη συνέχεια η SHOPPINGWAY θα αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγόμενων του πελάτη.

Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του, ή μείωση της τιμής ή επιστροφή του προϊόντος και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχθεί ελαττωματικό τότε η SHOPPINGWAY θα επιστρέψει το προϊόν στον καταναλωτή με δαπάνη του τελευταίου.